sobota 1. ledna 2011

Nový rok 2011

Protože starý blog je již poměrně plný všeho možného i nemožného, zkusím od nového roku 2011 začít s čistým blogem novým. V tomto novém blogu bych chtěl kategorizovat své záznamy nejen podle témat ale i podle svých hlavních pracovních oblastí: JČU postdok, Studia Neoaristotelica, výuka VOŠP , výuka ČZU, PKL, Horská synagoga Hartmanice.  Do určité míry ovšem i nadále bude kategorizace ad hoc podle toho, jakou pozornost zabere to které téma.  Mezi "zbytkové" kategorie bude patřit např. konference, cestování, bible (místo: liturgie), varia.

Na starém blogu mám ještě několik nedodělaných projektů, např. překlad názvů Suárezových Metafyzických disputací a jejich sekcí (viz). Tyto projekty bych rád dodělal na starém blogu, nové projekty ale začnu již jen na novém.

Přoč vlastně investuji čas do blogování? Blog mi pomáhá rozvíjet habitus písemného projevu; motivuje mě k přemýšlení; je pro mne užitečnou "externí" pamětí (zatímco své poznámky na papíře či jinde v počítači nemohu najít, na blogu je vždy rychle najdu). Dále mi pomáhá vyznat se v různorodých projektech na kterých potřebuji pracovat víceméně zároveň, atd. A last but not least díky blogu mohu i na dálku vést dialog se svými dvěma přáteli a čtenáři Vlastou a Mirkem ("Peter").

PF 2011

Žádné komentáře:

Okomentovat

Licence Creative Commons
Poznámky pod čarou, jejímž autorem je Daniel D. Novotný, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: poznamkypodcarou.blogspot.com