pátek 4. listopadu 2011

Španělsko 5: Segovia a Salamanca

V Segovii jsem navštívil židovský hřbitov, římský akvadukt, karedrálu s malým muzeem, a Museo de segovia (tematika od pravěku po industrializaci). Segovie má krásně zachovalé hradby s výhledem na hory. Zvenku jsem viděl monumentální pevnost Alcazar (v níž byla Isabela korunována na královnu Kastilie). V kostele San marco jsem stihl mši svatou. V Segovii krátce učil Suárez  a pocházel odtud Domingo de Soto.



Večer jsme měl konečně příležitost setkat se s prof. Fuentesem - velmi zajímavé setkání (já jsem mluvil latinsky a on španělsky). Díky němu jsem nakonec přeci jen stanul na posvátném místě:


Dnes je tam církevní střední škola, tj. nejedná se o běžně přístupné místo. Byli jsme ovšem vpuštěni i dovnitř budovy:


Žádné komentáře:

Okomentovat

Licence Creative Commons
Poznámky pod čarou, jejímž autorem je Daniel D. Novotný, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: poznamkypodcarou.blogspot.com